خاطره های به یاد ماندنی

 

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم ، به هر حال ممنون از مشتت . . .

همه مرا به خنده  های باصدا می شناسند،این بالش بیچاره،به گریه های بی صدا

.

چه شباهت متفاوتی بیت ماست ، تو دل شکسته ای ؛ من دلشکسته ام !

این عشق برای من هیچ نداشت ، اما گلهای بالشم را "باغبان " خوبی بود اشک های هر شب من



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت9:55---8 آذر 1391
سلام علی،میخواستم نظر خصوصی بذارم تا عصبیت کنم ولی دلم نیومد!!
درسته که وبم قانونای خاصی داره ولی از نظراتی که میذارن ناراحت نمیشم خیلی هم خوشحال میشم که مردم رک حرف میزنن
تو هم اگه اشکالی تو وبم دیدی راحت بگو


عسل
ساعت2:21---18 شهريور 1391
دل اگر بستی ، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور


نوشا
ساعت23:47---31 مرداد 1391
سلام علی جان
ممنون از نظراتت ولی میشه خواهش کنم خصوصی نذاری..ممنون


مهدیس
ساعت18:40---5 مرداد 1391
چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی را ازت میگیرند که فقط تو میدونی دیگه نیست ...
.
.
سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی خوبه ..
زیباااا بووود علی جوون..مرسی به منم سر بزن ..موفق باششییی


غزل
ساعت9:34---20 تير 1391
سلام وب قشنگی داری مرسی بهم سر زدی باز از اینکارا بکن

barbi
ساعت14:05---17 تير 1391
سلام عزيزم وب زيبايي داري به منم سربزن

marjan
ساعت13:25---6 تير 1391
slm doste man webe zibayi dari khaste nabashi,,,,man linket mikonam

nafas
ساعت22:08---29 ارديبهشت 1391
سلام دوستم من لینکت کردم توام منو بلینک امیدوارم توام امتحاناتو خوب بدی و موفق بشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:41 توسط علی g سوزوکی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت